Browsing by Author "Bayır, Talha"
Now showing items 1-8 of 8
-
COVID-19 (Koronavirüs) salgını sürecinde mobil ödeme sistemlerinin algılanan risk, algılanan güven ve kullanma niyeti üzerine bir araştırma
Bayır, Talha (2021)Amaç – Mobil alışveriş uygulamaları üzerinden gerçekleştirilen ödeme işlemlerine ilişkin belirsizlikler, tüketicilerin algılanan risk, algılanan güven ve kullanma niyetlerini etkilemektedir. Özellikle, COVID-19 salgını ... -
Etnosentrizm, siyasi eğilim ve yaşanılan şehir tüketim davranışını etkiler mi? ulusal ve uluslararası markalar üzerine bir araştırma
Bayır, Talha; Cömert, Yavuz (Pamukkale Üniversitesi, 2021)Bu araştırma ile tüketicilerin deneyimlemiş oldukları beyaz eşya markalarına yönelik; etnosentrizm, kalite ve fiyat algıları, pişmanlık düzeyleri ile tekrar satın alma niyetlerini belirlemek amaçlanmaktadır. Araştırmanın ... -
Experiential marketing and practices: The perspective of customer satisfaction and loyalty
Bayır, Talha (IGI Global, 2022)Experiential marketing creates lasting happiness and satisfaction by influencing the desires and emotions of consumers at the point of transforming the product or service into utility and symbolic value. This study aims ... -
HEDONIC AND UTILITARIAN CONSUMPTION WITH COMPULSIVE BUYING RELATIONSHIP USE OF CREDIT CARD: A RESEARCH ON ONLINE MARKETPLACE
Bayır, Talha (2021)The scope of this research is to examine the effect of utilitarian and hedonic consumption on compulsive purchases and regret levels through uncontrolled credit card usage. The sample group of the research consists of 466 ... -
The mediating role of product judgment and country of origin effect on health literacy and behavioral intention: A study on COVID-19 vaccines perception of Turkish consumers
Bayır, Talha; Kılıç, Burhan; Durmaz, Yakup (TAYLOR & FRANCIS INC, 2022)This study is conducted on people in Turkey who had at least one dose of vaccination and it evaluates their differences in attitude in terms of health literacy, product judgment, the country of origin, intention to ... -
ONLİNE ALIŞVERİŞLERDE SATIŞ SONRASI HİZMETLER İLE E-SADAKAT İLİŞKİSİNDE E-MEMNUNİYETİN ARACILIK ROLÜ: Y KUŞAĞI TÜKETİCİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Bayır, Talha (Süleyman Demirel Üniversitesi Vizyoner Dergisi, 2022)E-ticaret siteleri üzerinden gerçekleştirilen çevrimiçi alışverişlerde tüketiciler, satış sonrası hizmetler noktasında yüksek beklentilere sahip olabilmektedirler. Memnuniyet ve sadakat yaratmak isteyen online alışveriş ... -
A Study on consumer animosity, negative WOM (nWOM), and boycott behaviours of rival football fans
Bayır, Talha; Osmanoğlu, Hasan (SOSYOEKONOMI SOC, 2022)This study aims to determine the effects of consumer animosity on boycott motivation through Negative WOM. The sample population of this study, which was carried out on rival football fans, consists of 408 people selected ... -
Tüketicinin kara kutusunu anlamak: Geleneksele karşı nöropazarlama araştırma yöntemleri
Bayır, Talha (2021)Tüketiciyi anlamaya yönelik çabalar, yıllardır pazarlama araştırmacılarının önemli bir amacı olmuştur. Tüketiciyi memnun edecek stratejiler geliştirmek ancak tüketici iç görüsüyle olanaklıdır. Fakat, tüketicinin ...